Le blog des Indignés de Nimes et de la Démocratie Réelle Maintenant à Nimes
Par democratie-reelle-nimes
Envoyée par un indignados
Ajoutée par FXVfossil le 29 mars 2012
Agresió indiscriminada a manifestants pacífics amb gasos lacrimògens. Això és el dret a manifestar-se en aquest pais!
Agresión indiscriminada a manifestantes pacíficos con gases lacrimógenos. ¡Este es el derecho a manifestarse en este país!
Eclipse Next 2019 - Hébergé par Overblog